Zoeken:

Wilt u contact met Park-line Walstroom?

Klik hier voor het contactformulier van Walstroom.

Persoonlijke pagina

Wat kan ik allemaal doen op de Persoonlijke Pagina?

a.  Leveringsactie starten/stoppen

Onder het kopje Aan- en afmelden kunt u uw leveringsactie starten en stoppen voor uzelf of uw medewerkers, zonder dat er hierbij een mobiele telefoon aan te pas komt.

b.  Gegevens wijzigen

U kunt via de Persoonlijke Pagina diverse gegevens wijzigen waaronder persoonlijke gegevens (onder het kopje Uw gegevens). 

c.  Facturen inzien

Onder het kopje Facturen wordt maandelijks uw Park-line Walstroom factuur gepubliceerd.

d.  Leveringshistorie opvragen

Om uw recente Walstroom leveringshistorie in te zien, maximaal zes maanden terug, kunt u de leveringshistorie raadplegen via het tabblad Historie en service. Aan de hand van de datum kunt u deze informatie opvragen. 

Hoe kom ik aan de inloggegevens voor de Persoonlijke pagina?

De inloggegevens van de Persoonlijke Pagina ontvangt u na inschrijving. Bent u uw inloggegevens kwijt? Klik hier om deze op te vragen.

Wat houdt de Persoonlijke Pagina in?

Via de Persoonlijke Pagina, welke u kunt bereiken door in te loggen op www.park-line.nl/water, kunt u alle zaken van uw account 24/7 online beheren. Zo kunt u onder andere op de Persoonlijke Pagina persoonlijke gegevens aanpassen, schepen toevoegen of wijzigen, facturen inzien, herinneringsberichten instellen, leveringshistorie bekijken en nog veel meer. 

Waarom een andere dienstverlener?

Waarom hebben de havenbedrijven gekozen voor een andere dienstverlener?

De havenbedrijven hebben in 2014 een tender uitgeschreven om te zorgen dat Walstroom ook in de toekomst een stabiele en succesvolle dienstverlening blijft voor u als schipper. Aan deze tender hebben meerdere partijen deelgenomen. Cofely en Park-line hebben hierbij de economische meest voordelige en kwalitatieve inschrijving ingediend in combinatie met een rijke ervaring aan digitalisering en betalingen. Daarnaast past de visie die Cofely en Park-line hebben uitgedragen in de toekomstplannen van de havenbedrijven. Het vergroten van gebruiksvriendelijkheid en gemak van het combineren van meerdere (schippers)diensten in de toekomst.

Voor u als Schipper verandert er operationeel niets. U kunt gebruik blijven maken van Walstroom echter via een nieuwe aanbieder. U dient zich dan ook eenmalig opnieuw in te schrijven bij Park-line

Klant worden

Kan ik gebruikmaken van Park-line Walstroom?

Wanneer u zich als binnenvaartschipper heeft ingeschreven als klant van Park-line Walstroom kunt u gebruikmaken van onze dienst. Wanneer u nog geen klant bent, kunt u zich hier aanmelden voor Park-line Walstroom.

Hoe kan ik mij registeren voor Park-line Walstroom?

U dient het registratieformulier in te vullen. Nadat u dit volledig heeft ingevuld, ontvangt u binnen enkele minuten een e-mail, waarmee u kunt inloggen en gebruikmaken van Walstroom.

Wat zijn de kosten om klant te worden bij Park-line Walstroom? 

Om klant te worden bij Park-line Walstroom kost u helemaal niets. U kunt zich gratis inschrijven. Meld u hier aan als klant.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat nu? 

Wanneer u zich telefonisch of via SMS aanmeldt heeft u geen inloggegevens nodig. De spraakcomputer herkent u aan uw telefoonnummer. Indien u de levering wilt starten via de Park-line Walstroom App dient u wel inloggegevens te hebben. U kunt deze hier opvragen.  

Kan ik als bedrijf meerdere binnenvaartschepen gebruik laten maken van Walstroom? 

Dit is mogelijk. Nadat u zich heeft geregistreerd als klant, kunt u meerdere schepen toevoegen aan uw account. Ieder schip kan met een eigen inlog en/of mobiel nummer gebruikmaken van Walstroom.

Maakt het uit welk schip ik aanmeer? 

Het is zeer belangrijk dat u het juiste schip aanlegt. Wij koppelen namelijk uw mobiele nummer aan uw schip. Echter kunt u per schip wel meerdere nummers registeren. 

Wat gebeurt er als ik vergeet de levering te beëindigen? 

Beëindig de levering alsnog zo snel mogelijk via de methode die u van ons gewend bent. Echter wordt de levering automatisch beëindigd als de stekker uit de aansluiting wordt gehaald. 

U krijgt dagelijks - indien u dit heeft ingesteld op uw persoonlijke pagina ('Mijn Walstroom') - een e-mailbericht waarin u herinnerd wordt aan de actieve levering. Op uw persoonlijke pagina ('Mijn Walstroom') kunt u instellingen wijzigen voor de e-mailherinnering.

Hoe kan ik mijn verbruik in de gaten houden? 

Via de Park-line Walstroom App of de persoonlijke pagina ‘Mijn Walstroom’ heeft u altijd inzicht in uw actuele verbruik, de kosten en de status van uw aansluiting.

Maakt het uit met welk mobiel telefoonnummer ik mijn levering start? 

U dient uw levering te starten middels het nummer waarmee u zich geregistreerd heeft. Zo herkennen wij u meteen als klant. 

Hoe kan ik de emailherinneringen aan- of uitzetten?

Ga naar uw persoonlijke pagina. Klik onder het kopje Beheer SMS of email berichten aan. Hier kunt u aangeven of u graag herinneringsberichten wenst te ontvangen. 

Ik ben geregistreerd, maar mijn telefoonnummer wordt niet herkend, wat nu? 

Controleer op uw persoonlijke pagina of u uw telefoonnummer correct heeft ingevoerd bij uw schip. Vul uw nummer op de volgende manier in: +31612345678.

Hoe kan ik mijn gegevens, zoals bijvoorbeeld een telefoonnummer of een bankrekeningnummer, wijzigen? 

U kunt uw mobiele telefoonnummer wijzigen op uw persoonlijke pagina of neem contact op met de Park-line Walstroom Helpdesk. 

Park-line Walstroom

Wat zijn de kosten per Walstroomleverancier?

Lees hier het kWh-tarief per Walstroomleverancier.

Per wanneer kan ik Walstroom van Park-line afnemen?

Alle Walstroomkasten van Park-line zijn inmiddels omgebouwd.

In welke havens kan ik gebruikmaken van Park-line Walstroom? 

Een overzicht van de havens waar u gebruik kunt maken van Walstroom vindt u hier.

Welke aansluitcode moet ik gebruiken? 

U vindt de viercijferige aansluitcode op de desbetreffende Walstroomkast. 

Wat is het type aansluiting en wat voor stekker heb ik nodig? 

Elke Walstroomkast heeft aansluitingen van het type 400V/63A/50Hz. U kunt bij deze aansluitingen gebruikmaken van een CEE 5-polige 63A-stekker. Een deel van de Walstroomkasten beschikt ook over aansluitingen van het type 230V/16A/50Hz (voor een CEE 3 polige 16A-stekker) of 400V/32A/50Hz (voor een CEE 5-polige 32A-stekker). Verder zijn er grootverbruikers, de zogeheten power-lock aansluitingen. 

Waar kan ik de stekkerdoos in de Walstroomkast vinden? 

De stekkerdoos bevindt zich achter de deur van de Walstroomkast. Om de deuren te openen dient u in het bezit te zijn van Rittal-sleutel. 

Kan ik zelf de aardlekschakelaar bedienen? 

In een aantal kasten is het mogelijk dat u zelf de aardlekschakelaar bedient. Mocht u kortsluiting hebben veroorzaakt, dan kunt u deze zelf terugzetten. Uw aardlekschakelaar is voorzien van het nummer van de Walstroomaansluiting. Is de aardlekschakelaar van de Walstroomvoorziening niet bereikbaar, dan kunt u hiervan melding maken via 0900-464 3 464.

Mag ik zelf een verloopstekker maken? 

Gelieve dit niet te doen. U kunt bij diverse adressen de juiste kabels en stekkers kopen. 

Ik heb een 230V installatie, kan ik van Walstroom gebruikmaken? 

Bij sommige Walstroomkasten kunt u ook gebruik maken van een 230V of 1x16A installatie. U gebruikt dan een 3-polige 16A stekker. Neem contact op met uw installateur voor vragen over het gebruik van Walstroom bij Walstroomkasten waar dat type aansluiting niet aanwezig is. Er zijn speciale producten in de handel voor dit doel.

Stopt de energielevering als ik mijn stekker uit de kast trek? 

Indien u uw stekker uit de Walstroomkast trekt, maar uw levering niet heeft beeïndigd via uw favoriete methode, wordt de levering na enkele minuten automatisch beëindigd. Dit voorkomt dat anderen op uw kosten stroom kunnen afnemen. Om problemen te voorkomen, adviseren wij u de levering af te melden. 

Waar kan ik een Rittal sleutel krijgen? 

De Rittal sleutel, waarmee u de Walstroomkasten dient te openen, is verkrijgbaar in de betere ijzerwarenwinkels.

Welke kWh-tarieven gelden voor Walstroom? 

De tarieven worden vastgesteld door de kade- of vaarwegbeheerders. U kunt in het kaartje op de homepagina en voor de gewenste haven de kosten bekijken door op het punt in de kaart te klikken.

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, wat moet ik nu doen?

Neemt u alstublieft contact op met de helpdesk op 0900 464 3 464.

Wij verzoeken u het bedrag binnen 7 dagen over te maken op NL55ABNA0520706919 ten name van Park-line Aqua B.V.

Waar kan ik mijn Park-line Walstroom factuur inzien?

U vindt uw Park-line Walstroom factuur maandelijks terug op uw Persoonlijke Pagina welke u kunt bereiken  via www.park-line.nl/water. Mocht u niet meer beschikken over de inloggegevens dan kunt u deze opvragen via deze link. U vindt uw factuur onder ‘Overzicht’ en dan ‘Facturen’. Als u op het PDF icoontje klikt wordt de factuur geopend.

Wat staat er op de factuur gespecificeerd?

Op de BTW gespecificeerde factuur treft u alle leveringskosten aan welke u de afgelopen maand heeft gemaakt. Ook het gebruik van eventuele aanvullende diensten vindt u terug op de Park-line Walstroom factuur.

Kan ik iedere maand een factuur krijgen van mijn verbruik? 

Wanneer u in een bepaalde maand Walstroom heeft verbruikt, ontvangt u na afloop van die maand een factuur. De factuur wordt ook in pdf-vorm op uw persoonlijke pagina ('Mijn Walstroom') weergegeven. Heeft u niets verbruikt in die maand of is de levering nog niet beëindigd, dan ontvangt u geen factuur.

Park-line Walstroom App

Op welke telefoons kan de Park-line Walstroom App worden gedownload?

De Park-line Walstroom App is beschikbaar voor iPhone en Android

Waar kan ik de Park-line Walstroom App downloaden?

De apps zijn binnenkort verkrijgbaar.

De Park-line Walstroom App voor iPhone downloadt u hier.

De Park-line Walstroom App voor Android downloadt u hier. 

De Park-line App wil niet inloggen, wat moet ik doen?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom de Park-line App niet opent.

a.    Het is mogelijk dat uw inloggegevens niet correct zijn ingevoerd. U kunt uw inloggegevens alleen opvragen per sms. Stuur hiervoor ‘WP login’ naar 4111. Binnen enkele seconden ontvangt u een sms-bericht met uw inloggegevens (€ 0,15 p.o.b.). LET OP: het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.

b.    Het kan zijn dat het internet van uw mobiele telefoon niet aanstaat of onvolledig bereik heeft. De Park-line Walstroom App is afhankelijk van een goed werkende internetverbinding.  Voor vragen over uw internetinstellingen verwijzen wij u naar uw telecomprovider. 

Helpdesk

Hoe kan ik de helpdesk bereiken ?

U kunt de helpdesk bereiken op:

Bel 0900 464 3 464 voor Walstroom en (+31) 88 4685 440 voor Walstroom wanneer u vanuit het buitenland belt.

Klik hier voor het contactformulier van Walstroom.

 

Partners

Park-line Water werkt met de volgende partijen samen om u een zo prettig mogelijke dienstverlening te bieden:
  • Rotterdam
  • Amsterdam
  • Drechtsteden
  • Gemeente Arnhem
  • North Sea Port
  • Nieuwegein
  • Schiedam
  • Zuid-Holland
  • Zaanstad
  • Rijkswaterstaat
  • Watertaxi