Zoeken:

Digitaal Vignet

Hoe lang gaat een Digitaal Vignet mee?

Beëindiging recreatievaart, doorvaren en kortliggen

 

Helaas moeten wij, ondanks uw steun, aangeven per 31 december 2017 deze activiteit niet langer te ondersteunen. Met ingang van deze datum kunt u derhalve geen gebruik meer maken van de dienstverlening.

 

De dienstverlening voor de beroepsvaart inzake Walstroom, schoonwater, havengelden, etc. blijft wel voortbestaan; de beroepsvaart heeft in combinatie met de frequentie, omvang en regelgeving veel baat bij deze uniforme wijze van dienstverlening.

 

 

Met vriendelijke groet,

Hoe kan ik mijn betaling annuleren?

Beëindiging recreatievaart, doorvaren en kortliggen

 

Helaas moeten wij, ondanks uw steun, aangeven per 31 december 2017 deze activiteit niet langer te ondersteunen. Met ingang van deze datum kunt u derhalve geen gebruik meer maken van de dienstverlening.

 

De dienstverlening voor de beroepsvaart inzake Walstroom, schoonwater, havengelden, etc. blijft wel voortbestaan; de beroepsvaart heeft in combinatie met de frequentie, omvang en regelgeving veel baat bij deze uniforme wijze van dienstverlening.

 

 

Met vriendelijke groet,

Wat als mijn doorvaart niet automatisch wordt geregistreerd?

Beëindiging recreatievaart, doorvaren en kortliggen

 

Helaas moeten wij, ondanks uw steun, aangeven per 31 december 2017 deze activiteit niet langer te ondersteunen. Met ingang van deze datum kunt u derhalve geen gebruik meer maken van de dienstverlening.

 

De dienstverlening voor de beroepsvaart inzake Walstroom, schoonwater, havengelden, etc. blijft wel voortbestaan; de beroepsvaart heeft in combinatie met de frequentie, omvang en regelgeving veel baat bij deze uniforme wijze van dienstverlening.

 

 

Met vriendelijke groet,

Facturen

Waar kan ik mijn factuur inzien?

U vindt uw Park-line Water factuur op uw Persoonlijke Pagina.

Meerdere vaartuigen

Kan ik meerdere vaartuigen in mijn account plaatsen?

Ja. U kunt meerdere vaartuigen in uw account plaatsen.

Park-line Water

Wat kost het?

Beroepsvaart:

Eénmalige inschrijfkosten* € 5,-
Digitaal vignet aanvragen** € 50,-
Digitaal Vignet activeren*** € 0,-
Maandelijkse abonnementskosten € 2,50
Herinneringsbericht (sms) € 0,25 p.o.b.
Extra Park-line Waterkaart éénmalig € 5,-
Extra Park-line Waterkaart maandelijks € 2,50

* Inclusief eerste Park-line Waterkaart.

** Als beroepsvaarder ontvangt u twee Digitale Vignetten. Plaats één vignet op het voorsteven en één vignet op het achtersteven.

*** Beschikt u reeds over een Digitaal Vignet uit de gemeente Haarlem of Amsterdam? Dan hoeft u alleen het Digitaal Vignet te activeren bij registratie. Beschikt u nog niet over een Digitaal Vignet? Dan kunt u deze aanvragen bij registratie (deze wordt dan per post naar u toegestuurd). Een Digitaal Vignet gaat maximaal 5 jaar mee.

Recreatievaart:

Eénmalige inschrijfkosten* € 5,-
Digitaal vignet aanvragen € 15,-
Digitaal Vignet activeren** € 0,-
Maandelijkse abonnementskosten*** € 5,- (max 6 maanden per jaar)
Transactiekosten € 0,25
Herinneringsbericht (sms) € 0,25 p.o.b.
Extra Park-line Waterkaart € 5,-

* Inclusief eerste Park-line Waterkaart

** Beschikt u reeds over een Digitaal Vignet uit de gemeente Haarlem of Amsterdam? Dan hoeft u alleen het Digitaal Vignet te activeren bij registratie. Beschikt u nog niet over een Digitaal Vignet? Dan kunt u deze aanvragen bij registratie (u krijgt deze dan per post toegestuurd). Een Digitaal Vignet gaat maximaal 5 jaar mee.

*** Abonnementskosten worden alleen in rekening gebracht tijdens het vaarseizoen (1 april t/m 30 september) en gelden voor de eerste Waterkaart. In de overige maanden worden er geen abonnementskosten in rekening gebracht.

Waar werkt het?

Beëindiging recreatievaartdoorvaren en kortliggen

 

Helaas moeten wij, ondanks uw steun, aangeven per 31 december 2017 deze activiteit niet langer te ondersteunen. Met ingang van deze datum kunt u derhalve geen gebruik meer maken van de dienstverlening.

 

De dienstverlening voor de beroepsvaart inzake Walstroom, schoonwater, havengelden, etc. blijft wel voortbestaan; de beroepsvaart heeft in combinatie met de frequentie, omvang en regelgeving veel baat bij deze uniforme wijze van dienstverlening.

 

Met vriendelijke groet,

 

Team Park-line Aqua

    Hoe werkt het?

    Beëindiging recreatievaart, doorvaren en kortliggen

     

    Helaas moeten wij, ondanks uw steun, aangeven per 31 december 2017 deze activiteit niet langer te ondersteunen. Met ingang van deze datum kunt u derhalve geen gebruik meer maken van de dienstverlening.

     

    De dienstverlening voor de beroepsvaart inzake Walstroom, schoonwater, havengelden, etc. blijft wel voortbestaan; de beroepsvaart heeft in combinatie met de frequentie, omvang en regelgeving veel baat bij deze uniforme wijze van dienstverlening.

     

     

    Met vriendelijke groet,

     

    Team Park-line Aqua

    Persoonlijke pagina

    Hoe kom ik aan de inloggegevens voor de Persoonlijke pagina?

    De inloggegevens van de Persoonlijke Pagina ontvangt u na inschrijving. Bent u uw inloggegevens kwijt? Klik hier om deze op te vragen.

    Helpdesk

    Hoe kan ik de helpdesk bereiken ?

    U kunt de helpdesk bereiken op:

    Bel 0900 464 3 464 voor Walstroom en (+31) 88 4685 440 voor Walstroom wanneer u vanuit het buitenland belt.

    Klik hier voor het contactformulier van Walstroom.